S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 


HLAVNÝ KATALÓG

JESEŇ/ZIMA 2019

Platný katalóg

 


AKCIE & TIPY

SEPTEMBER

 


ŠPECIÁLNA EDÍCIA

JETBAR

ŠPECIÁLNA EDÍCIA

SEABAR

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3Nový katalóg jeseň 2019Nový katalóg je už v predaji a cenník je platný od 2.9.2019 od 14 hod. V katalógu nájdete množstvo... arr3Posledná šancaVytvorili sme novú podsekciu POSLEDNÁ ŠANCA. V nej nájdete produkty na ktoré beží už len dopredaj a...

TOVAR V AKCII

Naša cena 20,26 €
Na sklade
Naša cena 7,00 €
Na sklade
Naša cena 7,00 €
Na sklade

NAJPREDÁVANEJŠÍ

KONTAKT

Poštový priečinok 81409
814 09 Bratislava
tel: 0905 864165
fax: 031 2301 307
info(zavináč)cistimeto.sk



AKO OBJEDNAŤ
Ako si objednať z našej ponuky

 

Ide o katalógový predaj, teda výrobky nie je možné predávať v kamennej predajni ale len prostredníctvom registrovaných zákazníkov alebo predajcov, rovnako ako Avon, Oriflame, ...

Výrobky môžete objednávať aj so zľavou oproti katalógovým cenám, získate tak nižšiu cenu. Stačí sa len bezplatne zaregistrovať ako zákazník. Registrácia je naozaj zadarmo, bez akýchkoľvek poplatkov a povinných objednávok. Je jedno či objednáte jeden výrobok alebo treba celý sklad. :-)  Ďalšie objednávky (po obdržaní registračného čísla) môžete urobiť napríklad:

 

• On-line z internetových stránok kde môžete objednávať 24 hodín denne v tzv. sekcii pre poradcov, kde sa prihlásite pod heslom, ktoré už existujúci partneri dostali e-mailom, noví dostane heslo na potvrdenom registračnom formulári s prvou zásielkou alebo si o heslo môžete požiadať prostredníctvom e-mailu.

• Telefonicky (PO-PIA 8-16 hodín), (nie SMS), ďalej môžete svoje objednávky nadiktovať na rovnakých telefónnych číslach na telefónny záznamník po 16-tej hodine aj počas víkendu.

• E-mailom voľnou formou

• Faxom

Tovar si registrovaný zákazník objednáva sám jednoduchým spôsobom, dodanie je zabezpečené DPD alebo GLS priamo do domu zákazníka.

 

Objednávate priamo na oficiálnych stránkach Eurona

Skontrolujeme dostupnosť výrobkov a následne Vám Vašu objednávku potvrdíme telefonicky alebo emailom.

 

Tovar je Vám dodávaný na dobierku alebo ju uhradíte priamo na web stránke platobnou kartou.


PRAVIDLÁ DORUČOVANIE ZÁSIELOK:

Každú svoju objednávku si môžete nechať zaslať vždy na inú adresu ako "trvalú doručovaciu adresu". Stačí, keď túto požiadavku uvediete v objednávke v poli určenom na vyplnenie doručovacej adresy. Napriek tomu si môžete po obdržaní SMS od doručovacej spoločnosti jednoducho odpoveďou zmeniť miesto aj dátum doručenia.
Pokiaľ Vás vodič DPD/GLS nezastihne, zanecháva Vám oznamovací lístok/SMS a pokúsi sa nasledujúci pracovný deň o opätovné doručenie zásielky. Pokiaľ Vás ani druhýkrát nezastihne, je nutné zavolať na DPD/GLS a dohodnúť si posledný - tretí pokus doručenia voňavej zásielky.

 

100% garancia kvality a postup pri reklamácii


1. Balík je zjavne poškodený, prípadne so známkami vytečeného obsahu (škvrny na krabici).
    
a) Balík môžete odmietnuť pred jeho prevzatím, ak je zásielka zjavne poškodená a vodič ho odvezie späť.
    
Zároveň podáte okamžite informáciu o vrátenie balíka (telefón, e-mail, fax) do sídla spoločnosti. Trvajte na spísanie zápisu o škode !!!
    
b) Balík môžete pred vodičom otvoriť (vodič bude trvať pred otvorením najprv na zaplatenie dobierkovej sumy),
Reklamáciu je nutné uplatniť pri preberaní takéhoto balíka priamo u vodiča DPD alebo GLS, ktorý prevzal balíky od spoločnosti nepoškodené. Reklamáciu je nutné uplatniť ihneď pri preberaní zásielky od vodiča! (Vodič bude trvať pred otvorením najprv na zaplatenie dobierkovej sumy), opäť ak je zjavne poškodený, spíšete spoločne zápis o škode (súpis všetkých poškodených výrobkov), odovzdáte vodičovi poškodené výrobky, nepoškodené si ponecháte a podáte o tom okamžite informáciu (Telefón, e-mail, fax) do sídla EURONA, aby Vám bolo nové tovar okamžite vyexpedovaný. Neskoršie reklamácie nie sú možné.
   

2. Poškodený výrobok zistíte až po otvorení balíka
   
Reklamáciu je nutné uplatniť ihneď pri preberaní zásielky od vodiča prepravnej spoločnosti! Viď. Bod 1 b.

3. Zákazník Vám vráti výrobok - 100% garancia kvality spokojnosti zákazníka
    Zákazník má nárok na vrátenie peňazí do 30-tich dní od prevzatia tovaru, výrobok musí mať aspoň 80% obsahu - 100% Quality Garantee EURONA


       POSTUP:
    A) Výrobok zabaľte, vyplňte reklamačný protokol s uvedením, či ho požadujete vymeniť alebo vrátiť peniaze, a zašlite poštou do sídla EURONA alebo Regionálneho centra EURONA. Na vrátené výrobky vystavujeme dobropis, ktorý po spracovaní odčítame z Vašej nasledujúce objednávky, zároveň sa odpočítajú body.
    B) Po jeho obdržaní Vám okamžite zašleme výrobok nový alebo Vám hodnotu výrobku odpočítame v nasledujúcej objednávke (podľa požiadavky v reklamačnom protokole).

 

YWI4Zj